هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

هتل یاسمین بدروم ، ترکیه

هتل یاسمین بدروم در منطقه کادی کالسی در شهر تورگوت ریس در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی است که گردشگران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل سپری کنند. این هتل مدرن طبق استانداردهای معماری مدرن روز ساخته شده است، و دارای 152 اتاق با دکوراسیون مختلف با هدف جلب رضایت مهمانان تور ترکیه  است. 



اتاق ها دارای بالکن فرانسوی و یک تراس است که رو به باغ باز می شود. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع مرکزی، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، خط اینترنت و یک صندلی راحت با قابلیت تبدیل به تخت بزرگسالان اشاره نمود. 


امکانات هتل یاسمین بدروم : 

دارای یک رستوران مرکزی به نام میندوس و سه رستوران مجهز به سیستم رزرو است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی، رژیمی و بوفه گیاهی به توریستان تور ترکیه عرضه می شود. رستوران اصلی آن به دو بخش فضای باز و سالن سرپوشیده تشکیل شده است.
گردشگران  قادرند به ورزش ها و فعالیت هایی همچون دارت، بوچیا ، تنیس روی میز، بیلیارد، والیبال ساحلی، تنیس، قایق موتوری، قایق پارویی، مینی فوتبال، بکستبال ،شنا ، ماساژ با روغن های معطر، ماساژهای سنتی شرق دور، مدیتیشن، حمام ترکی، سونا و اتاق بخار ، غواصی و آبگرم بپردازند. 
در هتل یاسمین بدروم  انواع برنامه های شاد و سرگرم کننده ارائه می شود که برگزاری مسابقات گروهی، برنامه های خاص شبانه، کنسرت زنده موسیقی و جشن های شبانه از آن جمله است. 

 

هتل پاین بی کوش آداسی, ترکیه

هتل بزرگ پاین بی که مساحت ۴۲۱ هزار متر مربع را دارا میباشد با تمام امکانات رفاهی بسیار عالی و همچنین ساحل خصوصی در کنار دریا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره دارای پارک آبی بزرگ می باشد که یکی از تفریحات کوش آداسی می باشد .مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل پاین بی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل پاین بی ترکیه:

اتاق های بزرگ و شیک هتل پاین بی مبله می باشد که با امکانات : تلویزیون , تهویه هوا و حمام خصوصی و بالکن خصوصی به بهترین نحوه آماده برای پذیرایی مهمانان و توریست های تور ترکیه میباشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی انواع غذاهای محلی و جهانی را دارا می باشد که شما می توانید بعد از سفارش غذا به اتاق خود بروید و در بالکن مخصوص خود غذا میل کنید زیرا بالکن اتاق ها رو به دریا می باشد و همچنین در فضایی که از قبل طراحی شده است تیم انیمیشن هتل به نمایش می پردازند و شب خوبی را برای شما بوجود می آورند.

برای دسترسی به اینترنت در اتاق ها  وای فای موجود میباشد.وجود قایق سواری و حمام های گرم و سرد ترکی هم از امکانات رفاهی و ورزشی هتل می باشد.برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید. غذای های هتل بسیار متنوع می باشد و بهترین غذاهای جهانی را برای شما تدارک دیده اند.شب ها در هتل پاین بی امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد میباشد. همچنین کنار ساحل هم مراسم جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مهمانان تور ترکیه می دهد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط : 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: